Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja VEMA do Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Volvo XC40 (536) T3 SUV 156KM, 115kW, benzyna (2018.03 - 2019.03) VEMA
Producent:VEMA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VE53598
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
VE53598
Wysokość [mm]:  34
Masa [g]:  750
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:  M 8X1,25
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]:  12,5
Parametr twardości Shore A dla korpusu:  60
Do 100 dni na zwrot
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
370306
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
370306
Wysokość [mm]:  34
Masa [g]:  750
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:  M 8X1,25
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]:  13
Parametr twardości Shore A dla korpusu:  60
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze