Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KAWE do Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 247KM, 182kW, benzyna (2017.10 - 2021.09) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 27911
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 27911
Ilość montowana w aucie:  2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem walcowym
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 10930
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 10930
Ilość montowana w aucie:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze