Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA do Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOMEGA Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Vw GOLF ALLTRACK VIII (CG5) 2.0 TDI 4motion Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.11 - obecnie) VEMA
Producent:AUTOFREN SEINSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D5259
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D5259
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 255,00 zł
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze