Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SAMKO do Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MAXGEAR Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MAXGEAR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół A.B.S. Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) A.B.S.
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ABE Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) ABE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół COMLINE Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) COMLINE
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół EBC BRAKES Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) EBC BRAKES
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół EIBACH Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) EIBACH
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół EUROREPAR Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) EUROREPAR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół FREMAX Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) FREMAX
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół GIRLING Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) GIRLING
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ICER Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) ICER
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół IPARTS Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) IPARTS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół LPR Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) LPR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MOOG Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MOOG
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół NIPPARTS Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) NIPPARTS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół NPS Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) NPS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ROTINGER Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) ROTINGER
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SAMKO Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) SAMKO
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TEDGUM Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) TEDGUM
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TRISCAN Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) TRISCAN
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TRW Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N2291V
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
N2291V
Jednostka:
szt
Średnica otworu centrującego [mm]:  104
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  20
Minimalna grubość [mm]:  18
Średnica zewnętrzna [mm]:  295
System hamulcowy:  SUMITOMO
Wysokość [mm]:  29
Ilość otworów:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 253,00 zł
129,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół

Porady z kategorii: Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół

Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?

Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?

Zawieszenie to jeden z tych niezmordowanych układów samochodowych, który, pomimo oddziaływania ogromnych i często destrukcyjnych sił, zapewnia nam komfort jazdy oraz stateczność i odpowiednią sterowność samochodu. Jak więc widać, systematyczna obsługa, kontrola stanu technicznego i zastosowanie właściwych części są w tym przypadku nieodzowne. W końcu, chodzi o nasze i nie tylko nasze bezpieczeństwo.

czytaj więcej >
Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?

Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?

Zbieżność kół wpływa na jazdę samochodem, nie wszyscy jednak wiedzą w jaki sposób. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić jakie zastosowane jest w użytkowanym samochodzie i co zrobić gdy regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Pukanie i skrzypienie zawieszenia - jak naprawić? Jakie części wymienić?

Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?

Podejrzane skrzypienie lub stukanie dobiegające spod samochodu to nie jest coś, nad czym powinniście przechodzić do porządku dziennego. Oczywiście, możecie je ignorować, głośniej podkręcić radio i czekać na to, co się stanie. Możecie też przy najbliższej okazji poszukać źródła tych dźwięków. Bo jeśli tego nie zrobicie, to „coś” stanie się z całą pewnością.

czytaj więcej >
Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć

Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć

W segmentach aut popularnych jednym z najczęściej stosowanych typów zawieszenia tylnego jest belka skrętna. Jej sukces nie wziął się znikąd. Prosta konstrukcja pozwala producentom motoryzacyjnym zaoszczędzić pieniądze, zaoszczędzić przestrzeń i zaoszczędzić kierowcom kłopotu. Najmniej trwałą wersję rozwiązania stosują Francuzi. Jednak nawet z belką skrętną w Peugeocie czy Citroenie da się żyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze