Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu BGA do Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu BGA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) BGA
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu ESEN SKV Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) ESEN SKV
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu FRECCIA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) FRECCIA
Zestaw łańcucha rozrządu GK Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) GK
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) MAGNETI MARELLI
Zestaw łańcucha rozrządu METALCAUCHO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) METALCAUCHO
Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) RUVILLE
Zestaw łańcucha rozrządu TRISCAN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) TRISCAN
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.03 - 2018.09) VAICO
Producent:BGA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TC0130FK
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
TC0130FK
Jednostka:
sztuka
Ilość ogniw łańcucha: 136
Ilość ogniw łańcucha: 206
Wykonanie łańcucha: Simplex
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1714,00 zł
1039,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TC0197FK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
TC0197FK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze