Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu GK do Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu GK Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) SWAG
Producent:GK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SK1345
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
SK1345
Wykonanie łańcucha: Duplex
Wykonanie łańcucha: Simplex
Ilość ogniw łańcucha: 142
Ilość ogniw łańcucha: 60
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SK1133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
SK1133
Wykonanie łańcucha: Duplex
Wykonanie łańcucha: Simplex
Ilość ogniw łańcucha: 142
Ilość ogniw łańcucha: 60
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze