Rabat w aplikacji: -7%! KOD: APKA7

Części samochodowe nr 1
Potrzebujesz pomocy?
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Koszyk
Wybrane auto: Vw TIGUAN (5N_) (2007.09 - 2018.07) 2.0 TDI (110KM, 81KW) (CFFD, CUVE) (2010.05 - 2018.07)
Kliknij, aby wyszukać części dla Twojego auta

Części samochodowe Mitsubishi COLT VI (Z3_A, Z2_A) (2002.10 - 2012.12)

Wybierz typ samochodu marki Mitsubishi

Zamienne części samochodowe do Mitsubishi Colt VI

Mitsubishi Colt produkowany w latach 1978-2012 był przez wiele lat jednym z najpopularniejszych samochodów japońskiego koncernu w Europie. Do 1993 roku auto zaliczano do samochodów klasy kompakt (segment C). Jednak szósta generacja Colta była pierwszą, która trafiła do aut segmentu B. Mitsubishi Colt VI został zaprezentowany w 2003 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Głównym autorem projektu stylistycznego auta był Olivier Boulay.

Mitsubishi Colt był pierwszym samochodem zbudowany przez japoński koncern we współpracy z marką DaimlerChrysler. Colta zbudowano na tej samej płycie podłogowej co Smarta Forfour. W Japonii auto oferowano również w wersji przedłużonej, pod nazwą Colt Plus. Stylistyka samochodu została opracowana zgodnie z kierunkiem Jet Fighter, który został zapoczątkowany podczas prac nad Mitsubishi Lancer VIII. Było to widocznie szczególnie po przeprowadzonym w 2008 roku face liftingu auta, kiedy to zupełnej modernizacji poddano m.in. przód oraz tył samochodu, a także wnętrze Colta.

Pod maską Mitsubishi Colt montowano silniki benzynowe 1.1 o mocy 55 KM, 1.3 o mocy 70 KM, a także 1.5 o mocy 80 i 110 KM. W gamie jednostek wysokoprężnych znalazł się silnik o pojemności 1.5 DID generujący 50 oraz 70 KM.

Mitsubishi Colt mogło się pochwalić dość bogatym wyposażeniem, jak na auto w swojej klasie, oraz ciekawą stylistyką wnętrza. Części oraz materiały wykończeniowe były wystarczającej jakość. Należy pamiętać, że Colt był samochodem typowo miejskim, a więc użytkowym, nie zaś autem klasy średniej czy też limuzyną. Colt oferował optymalnie zestrojone zawieszenie oraz niezłe przyspieszenie. Cała konstrukcja została bardzo dobrze zabezpieczona antykorozyjnie, a podzespoły i elementy mechaniczne gwarantowały wysoką niezawodność. Minusem Colta były na pewno silniki, a zwłaszcza ich głośna praca. Szybkiemu zużyciu ulegały m.in. cięgna skrzyni biegów oraz tarcze hamulcowe.

Mitsubishi Colt VI konkurował na rynku m.in. z Nissanem Micrą, Toyotą Yaris, Renault Clio, Volkswagenem Polo, Skodą Fabią, Oplem Corsą czy też Mazdą 2.

Inne modele Mitsubishi Colt

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze