Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Renault MEGANE III wprowadzono na rynek w 2008 roku, jako trzecią generację popularnego modelu. Natomiast części Renault Megane III coupe zaczęto składać rok później. Ostatni samochód z tej serii wyjechał z fabryki w roku 2016.
Model ten zaoferowano z silnikami benzynowymi i dieslami o pojemności od 1.4 do 2.0 litra, które zapewniają moc od 100 do 220 KM i zapewniają przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu kilku sekund.
Renault MEGANE III coupe ...
Powiązania: