Odbierz rabat -7%! Wpisz kod APKA7

Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik kompletny

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik kompletny ASHIKA ASHIKA
Silnik kompletny ET ENGINETEAM ET ENGINETEAM
Silnik kompletny JAPANPARTS JAPANPARTS
Silnik kompletny JAPKO JAPKO
Silnik kompletny JP GROUP JP GROUP

51 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
0 (0 ocen)
Producent części:
JAPKO
Kod produktu:
J4D56TI
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    JAPKO
  • Kod:
    J4D56TI
  • Jednostka:
    sztuka
  • Dla numeru OE: HD103101
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 32367,00 zł
21578,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
JAPKO
Kod produktu:
JHY002
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    JAPKO
  • Kod:
    JHY002
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 37868,00 zł
25245,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
JAPKO
Kod produktu:
JHY004
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    JAPKO
  • Kod:
    JHY004
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 66000,00 zł
44000,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
JAPKO
Kod produktu:
JHY007
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    JAPKO
  • Kod:
    JHY007
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 42155,00 zł
28103,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
JAPKO
Kod produktu:
JSZ013
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    JAPKO
  • Kod:
    JSZ013
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 16608,00 zł
11072,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
JAPKO
Kod produktu:
KKJ006
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    JAPKO
  • Kod:
    KKJ006
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 36762,00 zł
24508,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod produktu:
SB0009
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    ET ENGINETEAM
  • Kod:
    SB0009
  • Jednostka:
    sztuka
  • Moc silnika [kW]: 103
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 47358,00 zł
31572,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod produktu:
SB0008
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    ET ENGINETEAM
  • Kod:
    SB0008
  • Jednostka:
    sztuka
  • Norma emisji spalin: Euro 5
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 26216,00 zł
17477,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
JP GROUP
Kod produktu:
8110000216
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    JP GROUP
  • Kod:
    8110000216
  • Jednostka:
    sztuka
  • Opcja wyposażenia: Head/cyl.kit HD.
  • Otwór o śr[mm]: 85.5
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 4280,00 zł
2853,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
JP GROUP
Kod produktu:
8110000116
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    JP GROUP
  • Kod:
    8110000116
  • Jednostka:
    komplet
  • Opcja wyposażenia: Head/cyl.kit HD.
  • Otwór o śr[mm]: 87.0
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 4605,00 zł
3070,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
ASHIKA
Kod produktu:
KK016
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    ASHIKA
  • Kod:
    KK016
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 62195,00 zł
41463,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
ASHIKA
Kod produktu:
KK019
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    ASHIKA
  • Kod:
    KK019
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 33314,00 zł
22209,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
ASHIKA
Kod produktu:
HY004
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    ASHIKA
  • Kod:
    HY004
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 52187,00 zł
34791,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
ASHIKA
Kod produktu:
HY007
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    ASHIKA
  • Kod:
    HY007
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 46364,00 zł
30909,00 zł
w tym 23% VAT
0 (0 ocen)
Producent części:
ASHIKA
Kod produktu:
4D56TI
niedostępny
0 (0 ocen)
  • Producent części:
    ASHIKA
  • Kod:
    4D56TI
  • Jednostka:
    sztuka
Do 100 dni na zwrot
Dostępność towaru: niedostępny
Cena katalogowa: 25593,00 zł
17062,00 zł
w tym 23% VAT

Silnik kompletny w iParts.pl!

Silnik to najważniejsza część każdego samochodu, odpowiadająca za napęd auta. Najpopularniejszym typem silnika wykorzystywanym w motoryzacji jest silnik spalinowy tłokowy, który wykorzystuje eksplozję spalanego paliwa do zamieniania jej w energię mechaniczną. Obecnie w samochodach najczęściej możemy spotykać silniki benzynowe i wysokoprężne (Diesla), choć coraz więcej aut posiada napęd elektryczny lub hybrydowy.

Silniki benzynowe to silniki o cieplnym spalinowym o spalaniu wewnętrznym, gdzie zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej wywołany jest poprzez iskrę, biorącą się z elektrod świec zapłonowych. Benzyna spalana w silniku iskrowym jest intensywnie parująca, przez co doskonale spełnia wymogi systemu zasilania paliwa i cylindrów silnika.

Silnik Diesla (o zapłonie samoczynnym) to silnik cieplny spalinowy tłokowy o spalaniu wewnętrznym, charakteryzujący się znacznie większym ciśnieniem maksymalnym niż w silnikach benzynowych. Do zapłonu paliwa niepotrzebne są dodatkowe urządzenia, stosuje się jedynie świece żarowe, które podnoszą temperaturę powietrza zasysanego z kolektora, co w dużym stopniu ułatwia rozruch.

Najczęściej zadawane pytania

Czy wymiana silnika jest legalna?

Wymiana jednostki napędowej nie jest nielegalna. W dowodzie rejestracyjnym auta nie ma zamieszczonych informacji na temat numeru czy rodzaju silnika. Dodatkowo podczas kontroli i badania technicznego nikt nie zwraca uwagi na to, jaki silnik znajduje się w danym samochodzie.

Ile trwa wymiana silnika?

Zarówno podczas wymiany, jak i w czasie remontu silnik musi zostać wyjęty z samochodu. Serwis fakturuje to jako demontaż/montaż jednostki napędowej lub wymianę silnika (zawierającą demontaż/montaż i przezbrojenie motoru). W zależności od marki i modelu pojazdu czas pracy wynosi od kilku do kilkunastu roboczo godzin.

Co wchodzi w skład kompletnego silnika?

Silnik spalinowy składa się z następujących elementów składowych: głowicy jednostki napędowej, w której pracuje układ rozrządu (sterujący pracą zaworów dolotowych i wylotowych), a także tłoki, wtryskiwacze, rozrusznik, alternator, świece zapłonowe lub świece żarowe (w dieslach) i cewki zapłonowe (w benzyniakach). Oczywiście, wszystko to jest zamknięte w bloku silnika, który może być wykonany z aluminium lub żeliwa. Do tego dochodzi orurowanie i liczne przewody instalacji elektrycznej, a także turbosprężarka (w przypadku silników doładowanych).

Ile kosztuje kompletny remont silnika?

Silnik może pracować 300, 400 a nawet i więcej tys. kilometrów, jednak, aby tak się stało wymaga odpowiedniego serwisowania. Kapitalny remont silnika to koszt około 1500-5000 zł (w zależności od modelu samochodu i zamontowanego w nim silnika). Dlatego też warto najpierw sprawdzić, czy możliwa jest dużo tańsza regeneracja jednostki napędowej. A jaki jest koszt robocizny wymiany silnika? Za standardowe wyjęcie starego i zamontowanie nowego silnika trzeba zapłacić 1000–1500 zł. Dodatkowo kilkaset złotych może zainkasować elektryk.

Jak sprawdzić, czy silnik jest w dobrym stanie?

Silnik powinien zacząć samodzielnie pracować w czasie od 2 do 5 sekund od momentu uruchomienia zapłonu. Należy wsłuchać się w odgłosy pracy jednostki napędowej. Uwagę powinno zwrócić metaliczne grzechotanie, dźwięki przypominające przesypywanie monet albo stukanie. Kolejna bardzo ważna sprawa to wskazania obrotomierza. Początkowo, gdy silnik jest zimny, obroty mogą być podwyższone. Problemy z uruchamianiem silnika mogą być związane z zużyciem rozrusznika, starymi świecami zapłonowymi, zużytymi świecami żarowymi lub uszkodzonym układem wtryskowym. Po uruchomieniu silnika, z deski rozdzielczej powinny zniknąć kontrolki wskaźnika poziomu oleju, wskaźnika ładowania akumulatora, a także kontrolka Check Engine.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze