Najpowszechniejsze układy hamulcowe cierne w samochodzie to hamulce bębnowe oraz tarczowe. Ich konstrukcje znacznie różnią się między sobą, jednak zasada działania jest taka sama. Głównym zadaniem hamulca jest wytworzenie siły tarcia, która przeciwdziała siłom oddziałującym na rozpędzony samochód i powoduje zatrzymanie ...
Czwarta generacja Volkswagena Polo pojawiła się na rynku w 2001 roku. Konstrukcja tego modelu oparta była na płycie podłogowe stosowanej m.in.: w takich samochodach jak Seat Ibiza czy chociażby Skoda Fabia. Kształtem VW Polo IV (9n) przypomina inny model niemieckiego koncernu, a konkretnie VW Lupo, który jest najmniejszym samochodem Volkswagena. Konkurencją dla tego modelu są takie auta jak Fiat Punto, Peugeot 206 czy Toyota Yaris. Niemiecki koncern wypuścił do sprzedaży cztery wersje ...
Cylinderek hamulcowy koła to jeden z najważniejszych elementów bębnowego układu hamulcowego.Po naciśnięciu pedału hamulca w trakcie hamowania wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, dzięki czemu skrajne powierzchnie cylinderka przesuwają się, wskutek czego następuje dociśnięcie szczęk hamulcowych do bębna hamulcowego umożliwiające tym samym zatrzymanie pojazdu.
Cylinderki hamulcowe Metelli to strzał w dziesiątkę. Charakteryzuje je bardzo dobra jakość, odporność na uszkodzenia, wytrzymałość, wydłużona żywotność oraz idealne dopasowanie, dzięki precyzyjnej konstrukcji. Specjaliści branży motoryzacyjne zalecają kontrolę układu hamulcowego wyposażonego w bębny i cylinderki hamulcowe co mniej więcej 30 tys. km. Warto wybierać sprawdzone produkty, renomowanych producentów – takich ja Metelli. Nie ryzykuj, postaw na specjalistów swojej branży.