Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku rozwiązania ...
Druga generacja Citroën C5 trafiła do sprzedaży w 2004 roku. Stylistycznie nieznacznie różniła się od swojego poprzednika. Samochód stał się nieco większy, zmianie uległy zderzaki oraz reflektory przednia i lampy tylne. Odświeżono również nieco wnętrze i dodano kilka nowych elementów wyposażenia. C5 drugiej generacji oferowany był do 2008 roku, kiedy to na rynku pojawiła się trzecia generacja tego popularnego modelu. W tym czasie z fabryki Citroena wyjechało ponad 720 tys. ...