Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku rozwiązania ...
W październiku 1995 roku Volkswagen rozszerzył swoją ofertę małych samochodów o Polo Classic. Przy długości 4,14 metra model ten był znacznie większy od 3- i 5-drzwiowej wersji poprzednika tego małego samochodu, która miała tylko 3,72 metra długości. Aby zrealizować ten wzrost długości, Wolfsburg umieścił go na platformie Seata Cordoby, który w rzeczywistości był o jedną klasę wyższy. Jednym z największych atutów Polo Classic był przede wszystkim przestronny bagażnik, który ...