Jak ważny jest układ kierowniczy w samochodzie, chyba nikogo nie trzeba do tego przekonywać. Bardzo ważną częścią całego układu są końcówki drążków kierowniczych, które odpowiadają przede wszystkim za prawidłowe i sprawne ...
Ford S-Max powstał w jednym celu. Miał wypełnić niszę w ofercie rodzinnych vanów amerykańskiego koncernu. Ford potrzebował samochodu większego od modelu C-Max i jednocześnie mniejszego od modelu Galaxy. Pierwsza generacja Forda S-Max trafiła do produkcji w 2006 roku, a jej projektantem był David Hilton. Auto powstało na płycie podłogowej pochodzącej od Mondeo IV oraz na tym samym zawieszeniu.
Ford S-Max został zaprojektowany w myśl ówczesnego nurtu stylistycznego – ...
SKF, czyli Svenska Kullagerfabriken AB, to szwedzki koncern będący obecnie światowym liderem w produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także części oraz przyrządów wykorzystywanych do łożyskowania. Firma założona przez Svena Wingqvista w 1907 roku posiada obecnie około 110 nowoczesnych fabryk zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie (również w Polsce). Dużą część działalności szwedzkiej marki stanowi VSM Aftermarket, w ramach którego produkowane i dostarczane są do światowych producentów samochodowych wysokogatunkowe części zamienne.
Oprócz produkcji wysokiej jakości łożysk tocznych, szwedzki producent dostarcza również m.in. piasty kół, zestawy rozrządów, pompy wody, elementy osprzętu układu napędu, części układu zawieszenia oraz elementy układu kierowniczego, w tym końcówki drążków kierowniczych SKF. Oferowanych jest ponad 3 100 zestawów naprawczych oraz pojedynczych części do układu kierowniczego oraz zawieszenia.
Końcówki drążków kierowniczych firmy SKF to wysokiej jakości części, które są projektowane i wytwarzane głównie z myślą o jak najskuteczniejszej poprawie sterowności samochodu, a tym samym i płynnej oraz bezpiecznej nim jazdy w każdych warunkach drogowych. Końcówki drążków kierowniczych marki SKF są wyposażone w specjalną regulację, która pozwala dostosować ich długość do odpowiedniego ustawienia koła.
Końcówki drążków kierowniczych SKF są kute z wysokogatunkowej stali, co zapewnia im wysoką wytrzymałość oraz trwałość użytkowania. Dodatkowo poszczególne części są poddawane specjalne obróbce fosforanowej, której celem jest zagwarantowanie całemu elementowi dużej odporności na korozję. Oferowane końcówki drążków kierowniczych SKF posiadają wbudowane przeguby kulowe, również kute ze stali, z wkładką wykonaną z tworzyw sztucznych. Są one wypełnione smarem oraz odpowiednio uszczelnione po obu stronach elastomerową pokrywą przeciwpylną.
Z produktów szwedzkiej marki SKF korzysta wielu światowej klasy producentów motoryzacyjnych, jak np. Volvo, Tesla Motors, Audi, FCA, Volkswagen, Hyundai, Scania, Daimler czy też MAN.
Powiązania: