Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Volkswagen Transporter V (nazywany często także Volkswagenem Transporterem T5) to samochód dostawczy produkowany od 2003 roku. Jest to już piąta generacja modelu, który cieszy się dużą popularnością zarówno wśród użytkowników prywatnych, jak również firm, które muszą przewozić duże ładunki. Właśnie z myślą o transporcie towarów powstała wersja skrzyniowa Volkswagena Transportera V, która oznaczana jest symbolami 7HA, 7HH, 7EA i 7EH. Oferowane wersje pojazdu ...