Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Fiat Seicento lub Fiat 600 (187) swój debiut miał w 1998 roku i został zaprezentowany jako następca modelu Cinquecento. Samochód ten produkowany był tylko i wyłącznie w Polsce, a w 2005 roku zamieniono jego nazwę z Seicento na 600. W przeciwieństwie do swojego starszego brata Seicento jest bardziej okrągły, linie są łagodniejsze, producent zrezygnował z kanciastych kształtów. W związku z niewielkimi wymiarami wnętrze Seicento nie dysponuje zbyt dużą ilością ...