Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Auta ze znaczkiem Seata od dawna budziły wiele emocji. Ścisła współpraca z grupą VAG wbrew wielu opiniom nie wpłynęła negatywnie na odbiór marki, lecz stało się zupełnie odwrotnie. Seat był w stanie nie tylko rozwijać się korzystając z gotowych rozwiązań i podzespołów Volkswagena, ale z czasem wprowadził również jeszcze odważniejszą i atrakcyjniejszą stylistykę swoich modeli. Doskonałym przykładem takiego samochodu może być Seat Leon III SC.
Trzecia odsłona ...