Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Skoda CITIGO to jeden z najpopularniejszych modeli miejskich aut, które zyskały uznanie kierowców na całym świecie, w tym również w Polsce. CITIGO, będący częścią grupy Volkswagena, stał się wyborem osób szukających niezawodnego, ekonomicznego pojazdu, idealnego do poruszania się po zatłoczonych miastach. Dzięki kompaktowym wymiarom i łatwości manewrowania model CITIGO jest szczególnie ceniony przez kierowców, którzy stawiają na funkcjonalność i niskie koszty ...