Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Toyota Corolla o oznaczeniu E15 to dziesiąta generacja tego popularnego modelu oferowanego przez japońskiego producenta. Corolla od początku swojego istnienia stanowiła mocną konkurencję dla europejskich hatchbacków, takich jak VW Golf, Audi A3, Seat Leon czy Fiat Punto. Wysoka jakość wykonania, bezawaryjność, łatwy dostęp do części do Toyoty Corolli sprawił, że została polubiona przez europejskich kierowców. Dziesiąta generacja tego popularnego modelu była produkowana w ...