Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Skoda Octavia trzeciej generacji to nadal bardzo praktyczny, komfortowy, funkcjonalny i stosunkowo przystępny cenowo samochód. Fenomen Skody Octavii rozpoczął się jeszcze w latach ’90, kiedy to wyszła pierwsza generacja tego modelu. Wygodne i funkcjonalne auto, wyposażone w niezniszczalne silniki znane z innych modeli dostępnych w grupie VAG, czyli 1.9 TDI czy 1.8T dostępne było w bardzo konkurencyjnych cenach. Wiele osób decydowało się właśnie wtedy na zakup nowej Skody, ...