Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Skoda YETI to model, który zdobył uznanie kierowców na całym świecie, zwłaszcza w Europie. Znana z doskonałej funkcjonalności, niezawodności i wszechstronności Skoda YETI jest ceniona przede wszystkim za swoją uniwersalność.
Dzięki kompaktowym rozmiarom i zwiększonemu prześwitowi YETI doskonale radzi sobie zarówno w warunkach miejskich, jak i na mniej uczęszczanych drogach, a nawet w lekkim terenie. Jednym z atutów tego modelu jest także jego solidna konstrukcja ...