Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Samochody przeznaczone do transportu towarów są wciąż bardzo popularnymi pojazdami, które są chętnie wybierane przez liczne grono kierowców. Skoda chętnie więc wprowadzała do swojej oferty tego typu pojazdy, które bazowały na standardowych modelach dostępnych w szerokiej sprzedaży. Doskonałym przykładem takiego rozwiązania może być Skoda Roomster Praktik.
Skoda Roomster Praktik to mini samochód dostawczy lub bagażowy, który powstał na bazie ...