Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
BMW 7 to topowa, ekskluzywna limuzyna z segmentu F i jednocześnie flagowy model niemieckiego koncernu samochodowego. BMW 7 weszło do produkcji w 1977 roku, zastępując model E3. Bez wątpienia niemiecka seria 7 BMW stała się ogromnym sukcesem komercyjnym i to nie tylko na Starym Kontynencie, ale również wymagającym rynku amerykańskim. Samochód dostępny jako 4-drzwiowy sedan był oraz jest nadal autem, w którym inżynierowie z Monachium stosują najnowsze rozwiązania techniczne, przenoszone ...