Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Volkswagen Crafter 30-35 to niemiecki samochód dostawczy produkowany od 2006 roku. Pojazd oferowany jest w wielu wersjach nadwozia, a jedną z nich jest autobus. Model ten jest pokrewny z innym niemieckim autem dostawczym, którym jest Mercedes-Benz Sprinter II. Przez to wiele części autobus Volkswagen Crafter 30-35 również ma wspólnych z tym modelem. W 2011 roku samochód przeszedł facelifting. W ofercie pojawiły się wtedy między innymi nowe wersje silnikowe. ...