Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Hiszpański Seat Toledo to samochód osobowy zaliczany do niższej klasy średniej (segment C), który trafił na rynek w 1991 roku i był produkowany aż do 2009 roku, a następnie w latach 2012-2018. Był to pierwszy model hiszpańskiej marki wyprodukowany po przejęciu jej przez niemieckiego giganta motoryzacyjnego – koncern Volkswagen, który zastąpił na rynku Seata Malagi. Od 2012 roku Seat Toledo funkcjonuje na rynku jako bliźniaczy model Skody Rapid. W chinach Toledo znane jest pod nazwą ...