Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi 100 to legenda motoryzacji, która na trwałe zapisała się w historii niemieckiej inżynierii samochodowej. Model ten, produkowany przez Audi AG, zyskał szerokie grono zwolenników dzięki swojej niezawodności, eleganckiemu designowi oraz komfortowi jazdy. Audi 100 był symbolem prestiżu i jakości, co sprawiło, że jest ceniony przez kierowców po dziś dzień. Jednak nawet tak solidnie zbudowane samochody jak Audi 100 nie są odporne na upływ czasu, a ich ...