Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Ford TRANSIT to ikona wśród samochodów dostawczych, ceniona za wszechstronność, niezawodność i ogromną różnorodność zastosowań. Od momentu debiutu w 1965 roku model ten zdobył zaufanie kierowców na całym świecie, stając się jednym z najlepiej sprzedających się pojazdów w swojej klasie. Jego sukces wynika z doskonałego połączenia trwałości, przestronności i nowoczesnych rozwiązań technicznych.
Ford TRANSIT jest chętnie wybierany zarówno przez małych przedsiębiorców, jak i duże ...