Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Mały samochód sportowy, czyli Audi TT, to auto z segmentu G o nadwoziu typu coupe lub roadster. Samochód trafił do produkcji w 1998 roku, jednak jego geneza sięga roku 1995, kiedy to na salonie samochodowym we Frankfurcie po raz pierwszy zaprezentowano niewielkie coupe Audi pod nazwą TT. Pojawienie się tego modelu wywołało sporą sensację, a oryginalna stylistyka samochodu zaszokowała publiczność. Nazwę nowego audi zaczerpnięto od wyścigu „Tourist Trophy”, który odbywa się każdego roku na ...