Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Ford Focus C-Max to świetna propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają przestronnego samochodu rodzinnego. Druga generacja tego modelu produkowana była w latach 2003 do 2009. Wygląd nie różnił się znacząco od poprzednika. Samochód posiadał zbitą bryłę i mimo że niczym się nie wyróżniał, to wyglądał jak na tamte lata dość nowocześnie. C-Max dzielił oczywiście wiele elementów ze zwykłą odmianą Focusa drugiej generacji. Kształt reflektorów, grilla, ...