Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi 80 to jeden z klasycznych modeli niemieckiego producenta, który zdobył popularność za sprawą swej niezawodności, wytrzymałości i ponadczasowej stylistyce. Produkowany od lat 60. XX wieku do połowy lat 90. model Audi 80 doczekał się kilku generacji i zdobył uznanie wśród kierowców na całym świecie. Pomimo upływu lat model ten nadal cieszy się dużym zainteresowaniem, szczególnie wśród miłośników klasycznej motoryzacji, którzy cenią sobie ...