Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Francuskie Renault Thalia pojawiło się jako zastępstwo rynkowe dla niezbyt popularnej serii 7. Samochód to przedstawiciel klasy aut miejskich zaliczanych do segmentu B. Model Thalia był produkowany od 2001 do 2013 roku. Prawdę mówiąc, jest to Renault Clio, ale w wersji sedan. Na niektórych rynkach motoryzacyjnych Thalia była sprzedawana jako Clio Symbol (m.in. w Turcji, Rumuni czy też Bułgarii) oraz jako Clio Sedan (Ameryka Południowa). Pomimo pewnych niedociągnięć technicznych i ...