Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Clio to jeden z najbardziej popularnych modeli tego francuskiego producenta. Małe, miejskie auto, skierowane głównie do kobiet zrobiło ogromną furorę w całej Europie. Clio pierwszej i drugiej generacji stanowiło znakomitą alternatywę dla bardzo znanych, niemieckich samochodów. Ciekawa i wyróżniająca się na tle innych stylistyka Renault mogła się podobać i z pewnością zwracała na siebie uwagę. Sukces powtórzyła również trzecia generacja Clio.
Produkcja modelu ...