Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi A6 to jedno z lepiej znanych i jednocześnie bardziej pożądanych aut należących do klasy premium, czyli autosegmentu E (segment samochodów pośrednich pomiędzy samochodami klasy średniej, a samochodami luksusowymi). Audi A6 jest definicyjnym wręcz przykładem aut klasy premium. Od początku charakteryzuje się klasyczną, niemal dystyngowaną linią, odpowiednimi gabarytami zapewniającymi przestrzeń i wysoki komfort jazdy oraz sporą mocą ukrytych pod maską jednostek napędowych. Przez kolejne ...