Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Seria 3 wśród modeli BMW to jedna z najpopularniejszych, najczęściej spotykanych i najbardziej atrakcyjnych modeli z tej stajni. Trudno uwierzyć, że modele F30 i kolejne to już szósta generacja tego popularnego modelu. Seria 3 od zawsze wzbudzała wiele emocji i to nie tylko przez wzgląd na znakomite wersje sygnowane logotypem M. BMW Serii 3 o oznaczeniach modelowych F30-F31-F34 występowały w kilku odmianach nadwozia, ...