Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Citroën DS3 to kompaktowy samochód, który od momentu premiery zdobył uznanie zarówno wśród młodszych, jak i starszych kierowców. Ceniony za wyjątkowy design, charakterystyczny wygląd i przyjemność z jazdy, DS3 stał się jedną z ikon motoryzacji miejskiej, łącząc oryginalność z komfortem. Model ten wyróżnia się nie tylko wyglądem, ale również zwrotnością oraz komfortem jazdy, a także możliwością personalizacji – użytkownicy mogli wybierać spośród ...