Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Mercedes-Benz W124 to jeden z najbardziej cenionych modeli w historii niemieckiej marki. Nazywany często „Beczką", W124 stał się ikoną trwałości, niezawodności i elegancji. Produkowany w latach 1984-1997, W124 zdobył miano „ostatniego prawdziwego Mercedesa”, co odzwierciedla wysoką jakość wykonania oraz wyjątkową dbałość o detale. Jego konstrukcja była na tyle zaawansowana, że model ten służył jako baza dla późniejszych generacji Mercedesa, takich jak W210. ...