Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Peugeot 207, samochód zaliczany do aut miejskich z segmentu B, swego czasu był jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w swej klasie. Model 207 produkowany w latach 2006-2012 był następcą równie popularnej wersji 206, z której zaczerpnął wiele koncepcji stylistycznych oraz technicznych. Peugeot 207 był najchętniej kupowanym samochodem w Europie w 2007 roku. W zaledwie dwa lata od rozpoczęcia jego produkcji sprzedano ponad milion egzemplarzy tego modelu francuskiej ...