Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
VW UP! to kompaktowy samochód miejski, który od momentu swojej premiery zdobył uznanie kierowców na całym świecie. Jego niewielkie rozmiary, nowoczesny design oraz praktyczność sprawiają, że jest idealnym wyborem dla osób poruszających się po zatłoczonych ulicach miast. Jednym z kluczowych aspektów, które przyczyniły się do popularności tego modelu, jest jego ekonomiczność, zarówno pod względem spalania, jak i kosztów eksploatacji. Jednak ...
Powiązania: