Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Kolejna włoska ślicznotka spod szyldu Alfy Romeo. Model 159 to następca Alfy 156, której produkcja zakończyła się w 2006 roku. Oznaczenie auta cyframi „159” to nie przypadek ani żadna symboliczna kontynuacja wersji 156. Numer 159 nawiązywał do legendarnego samochodu z 1951 roku, w którym Juan Manuel Fangio zdobył mistrzostwo świata w królowej motosportu, Formule 1.
Po raz pierwszy samochód pojawił się w 2005 roku podczas Geneva Motor Show. Za sterami projektowymi zasiadł ponownie ...