Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Volkswagen Golf III to samochód niemieckiego koncernu Volkswagen, który trafił do sprzedaży w 1991 roku. Jest to trzecia generacja Golfa, która w porównaniu do poprzedniej wersji sylwetka „trójki” jest bardziej opływowa, poprzez rezygnację z kwadratowych kształtów. Golf III był dostępny w różnych wersjach nadwoziowych. Do wyboru był 3- lub 5-drzwiowy hatchback, kabriolet (1e7) i kombi (Variant (1h5), który produkowany był dwa lata dłużej niż hatchback (do 1999 roku). Na ...