Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Druga generacja Citroën C5 trafiła do sprzedaży w 2004 roku. Stylistycznie nieznacznie różniła się od swojego poprzednika. Samochód stał się nieco większy, zmianie uległy zderzaki oraz reflektory przednia i lampy tylne. Odświeżono również nieco wnętrze i dodano kilka nowych elementów wyposażenia. C5 drugiej generacji oferowany był do 2008 roku, kiedy to na rynku pojawiła się trzecia generacja tego popularnego modelu. W tym czasie z fabryki Citroena wyjechało ponad 720 tys. ...