Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Saab 9-3 to już właściwie legenda i zarazem wzór do naśladowania pod względem piękna, elegancji, luksusu i bezpieczeństwa. Pomimo upływu czasu, do dziś obok tego modelu nie można przejść obojętnie. Saab 9-3 zaliczany był do klasy średniej (segment D), jednak druga generacja samochodu awansowała już do grupy premium.
Saaba 9-3 II z oznaczeniem fabrycznym YS3F został pokazany motoryzacyjnemu światu w 2002 roku. Samochód zbudowano na tej samej płycie ...
Powiązania: