We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Peugeot 406 to jeden z najciekawszych samochodów klasy średniej połowy lat 90. XX wieku. Model 406 zadebiutował w 1995 roku, a rok później w salonach pojawiły się dwie nowe jego odmiany - kombi oraz coupe.
Model 406 należący do klasy średniej (segment D) produkowany był w latach 1995-2004. 406-tka jest następcą udanego Peugeota 405, któremu jednak bardzo szybko dorównała pod względem popularności.
Najsłabszym ogniwem Peugeota 406 jest zawieszenie. Wybite łączniki ...