We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Samochód klasy kompaktowej, segment C, który po raz pierwszy zaprezentowano w 2002 roku. Powstały dwie wersje popularnego kombiaka – podstawowa nazwana wersją Break, a także rozszerzona, oczywiście droższa, wersja SW.
Linia nadwozia 307-ki jest znacznie bardziej kanciasta, niż miało to miejsce w modelach poprzednich. Model wyróżnia panoramiczny, szklany dach i lakierowane klamki. Zdecydowano się na kolor imitujący aluminium, a sam lakier pojawił się również na ...