We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Duże auta segmentu SUV bardzo często kojarzone są głównie z komfortem oraz bezpieczeństwem. Wielu producentów oferuje więc jako wyposażenie dodatkowe, liczne systemy, które pozwalają na wspomaganie kierowcy w trudnych sytuacjach, które mogą przydarzyć się podczas jazdy. Tą samą drogą poszedł Hyundai, który wyposażył swojego Santa Fe czwartej generacji w liczne systemy i rozwiązania, które mają chronić pasażerów przed kolizjami.
Hyundai Santa Fe IV ...