We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Toyota Corolla to prawdziwa legenda światowej motoryzacji. Na rynku pojawiła się w drugiej połowie lat 60-tych XX wieku, początkowo jako samochód zaliczany do autosegmentu B (auta małowymiarowe oraz miejskie o stosunkowo niewielkiej przestrzeni wewnątrz), a następnie od 1988 roku jako samochód z segmentu C (niższa klasa średnia o kompaktowej budowie i zapewnionym względnym komforcie jazdy). Intencją konstruktorów pracujących nad pierwszym modelem Corolli było zastąpienie dostępnej niemal ...