Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Volkswagen Passat od kilkudziesięciu lat należy do najchętniej wybieranych samochodów przez kierowców w Polsce i Europie. Również wersje kombi tego pojazdu cieszą się dużą popularnością. Piąta generacja, czyli Passat B5, weszła do produkcji w 1996 roku, a już rok później zdobyła tytuł Europejskiego Samochodu Roku. Również w 1997 roku zaczęto montować części Volkswagen Passat B5 Variant, czyli właśnie wersji kombi pojazdu.
Passat B5 ...
Powiązania: