Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Mercedes-Benz W140 to trzecia generacja klasy S, która była produkowana w latach 1991-1998. Model należy do segmentu F, a więc do aut luksusowych. Dostępny był jako 4-drzwiowa limuzyna oraz jako 2-drzwiowe coupe (oznaczane symbolem C140). Mercedes-Benz klasy S III był pod wieloma względami przełomowy i wyznaczył trendy, którymi przez kolejne lata inspirowali się inni producenci. W aucie znalazły się na przykład podwójne zespolone szyby, dzięki którym osiągnięto niespotykany ...