Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
VW Passat Variant to samochód osobowy klasy średniej w wersji 5-drzwiowej kombi. W tym konkretnym przypadku jest to odmiana Passata B5, która została wypuszczona na rynek w latach 2000-2005, tuż po gruntownej modernizacji stylistycznej całej konstrukcji Volkswagena. Delikatnym modyfikacjom poddano również wnętrze auta oraz zmieniono gamę jednostek napędowych samochodu.
Po face liftingu w Passacie pojawiła się nowa, chromowana atrapa chłodnicy, nowocześniejsze ...