Kolektor dolotowy to bardzo ważna część samochodu, która odpowiada za doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podzespół ten wykonuje istotną pracę i zwykle nie jest zbyt awaryjny. Znacznie częściej zdarza się jednak, że uszkodzona zostaje uszczelka kolektora dolotowego. Jej nieszczelność może powodować poważne problemy, dlatego warto wymienić ją od razu po zauważeniu niepokojących sygnałów. Jak jednak rozpoznać, że uszczelka kolektora ssącego jest uszkodzona?
Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero o oznaczeniu L040 pojawiła się w 1981 roku podczas salonu samochodowego w Tokio, jednak pierwszy prototyp samochodu pojawił się już w 1973 roku. Pajero był dostępny jako 3- i 5-drzwiowy SUV. Sylwetka auta była kanciasta o wyraźnych liniach nadwozia. Wnętrze zapewniało wystarczającą ilość miejsca dla czterech dorosłych osób. Mitsubishi montowało w Pajero silniki wysokoprężne o pojemności od 2.3 do 2.6 litra, a także jednostki benzynowe o pojemności od 2.6 ...