Kolektor dolotowy to bardzo ważna część samochodu, która odpowiada za doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podzespół ten wykonuje istotną pracę i zwykle nie jest zbyt awaryjny. Znacznie częściej zdarza się jednak, że uszkodzona zostaje uszczelka kolektora dolotowego. Jej nieszczelność może powodować poważne problemy, dlatego warto wymienić ją od razu po zauważeniu niepokojących sygnałów. Jak jednak rozpoznać, że uszczelka kolektora ssącego jest uszkodzona?
Historia Skody Rapid rozpoczęła się w 1934 roku, w czasach, gdy samochody nie były może tak mocne i komfortowe, za to słynęły z niezwykłej elegancji i stylu. Początkowo była to jedynie wersja Skody 420 produkowana zaledwie przez rok (do 1935 r.) i dostępna w trzech wersjach nadwozia: dwudrzwiowy sedan, czterodrzwiowy sedan oraz dwudrzwiowy kabriolet. Łącznie wyprodukowano 480 egzemplarzy tego samochodu.
Pierwsza faktyczna generacja Skody Rapid, traktowanej jako odrębny model, pojawiła ...